* OJOJ ;)

R'licious MÅSTE ju bli elektriker ;) har prc. fixat mina högtalar FAST att dom är sprängda ;) menmen' rebecka kan såklart fixa allt! ;) so whats it' ♥ måste nog bli elektriker för jag är ju för jävla bra på det ! ;) Men vet fortfarande ej vad jag vill bli.. vill typ bli allt ! :o

För skall jag iaf jobba i typ klädesaffär elr ngt sedan skall jag ha mitt egna företag med naglar osv! Sedan efter när jag jobbat i affär ngra år skall jag bli vad? ♥

- Elektiker ?
- Frisör ?
- Polis ?
- Köra lastbil ?
- Inget ? hemma fru ;)


klarar ej av när folk säger t mej vad jag skall göra så vad fan ska jag då jobba med ? :p Vilka problem man kan ha med att veta vad man vill jobba med asså :o ♥ finns inget svårare ju ;) man vill ju med tjäna en massa, men har lite andra planer om hur jag skall tjäna en massa pengar :p hehe ! ♥


Kommentarer
Postat av: marcus l

haha så söt du är!! :)

2010-06-30 @ 16:47:03
Postat av: Anonym

2010-06-30 @ 16:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0