* Rebecka is happy! :D

5.000 gratis sms på comviq kompis nu ist för de gammla som bara var på 3.000 ;) nu kommer jag iaf att kunna smsa så mkt jag vill UTAN ATT SNÅLA ;) ! ska ej bytta nu mer bara för de! :D haha ♥

Kom prc. hem .. varit ute lite med Adam, faktist! ♥ 'gulligt' bara för att vi är bäst!

Kände för att hur mkt jag smsa denna månaden && vad tror du att mitt totala blev?
jo, 7333 sms ;o ! det är sinnes! menmen.. nu har jag mer att skicka när de är 5.000 gratis ;) fast skickar en massa t comviq && tele2 .. de är drf som jag kan skicka så mkt gratis! :D me like'
Kände att jag ej smsat lika mkt denna månaden, men får nt hoppas på deför det är sjukt mkt :o ;) Så om ni har tråkigt && vill smsa så är de bara t att smsa lilla mej ! :D ♥

saknar dej Fiddelie! känns ej som innan efter allt! ♥ Hoppas att de
löser sej! .. har hänt mkt sen efter Lördag .. faktist ! ;o ♥ Du betyder
iaf för mej gumman . !
Vi ses kanske nästa vecka ! :)  ? ♥


Kommentarer
Postat av: jenny

vad brun du är :O :) FINT! :D

2010-06-22 @ 23:09:43
URL: http://jennsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

bruniiisss.

2010-06-22 @ 23:43:12
Postat av: Anonym

vad brun du är :o

2010-06-22 @ 23:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0