* R'licious taknar!

Rykten
Vem är det som mår bra utav att sprida osanna saker? Jag förstår nt detta. Helt obegripligt hur man kan vilja göra någonting sådant. Det tyder enbart på osäkerhet!
Jag är så himla trött på att alla just ska prata om mej. Sprida massa rykten om mej. Lägg ner! Jag har ej gjort någonting fel. Har ej gjort någonting för att förtjäna detta.
Livet är orättvist, ja.. det är det verkligen. Jag snackar ej skit om andra elr är elak. Ingenting sådant gör jag. Tycker det är onödigt & vad får man egentligen ut på det? INGET!
Att säga elaka saker om andra har aldrig tilltalat mej. Som det tyvärr tilltalar väldigt många.
Avundsjuka hit & dit. Men rykten, kom igen. Sluta med det nu! Ni sårar bara andra. & vill man såra andra?

Jag tänker iallafall nt lägga ner min energi på detta. Det har alltid varit rykten om just mej. Alltid varit "roligt" att just prata illa om mej. Jag är van. Men tycker faktiskt ni alla som sprider rykten & snackar skit kan ta och växa upp någon gång & inse att ni ej får ut någonting på det. Det visar bara hur osäkra ni är!



Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-06-21 @ 17:32:16
Postat av: johannes

du har intressanta tankar faktist :)

2010-06-21 @ 17:32:33
Postat av: <3

det är sant de du skriver, om folk verkligen känner dig vet dom det!

2010-06-21 @ 20:46:53
Postat av: Anonym

söt bild :)

2010-06-21 @ 22:16:39
Postat av: oskar.

tjejer tjejer ... inte bra! :Phaha

2010-06-22 @ 13:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0