* Sommaren 2010's måste!



Här kmr min lilla lista på ngra saker som jag bara
MÅSTE göra i sommar ! ;) för annars kmr nt mitt lov att
bli bra ! :) mwhihi ♥ här är den iaf :p
 Sola !
 Bada !
 Festivaler !
 Festa !
 Kompisar !
 Kampa !
 Diskon !
 Rida !
 Leva livet !
 Fotta en massa !
 Grilla !
 Lära känna NYTT folk !
 ( Sommarskola ) !
 Lära mej en & ett framför ord :s !


ska bara göra kul HELA sommarlovet ! eftersom detta med är mitt sista sommarlov ! && de suger :o ♥ Men detta ska bli den bästa. ;) ♥ ska träffa alla nu på lovet som jag har lovar men som aldrig har blivit av :/ syr för de med alla jag lovat men ej blivit ngt . Menar inget illa :) ♥ Ni som känner mej vet ;D ♥



Kommentarer
Postat av: ♥

omg vad mycket :o ♥

2010-06-11 @ 17:18:02
Postat av: bea

omg så mkt :o hehe

2010-06-13 @ 12:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0