* Visst du att r'licious


 Jag .. har fobi mot att ta i disktrasor ! 'äckligt'
 Jag .. tycker om att festa mkt ! fast festar ej när jag har kille!
 Jag .. tycker min blogg är finare än alla andras, med header osv!
 Jag .. är nästan aldrig hemma !
 Jag .. väldigt omogen .. speciellt gemfört med min lillebror, 16år!
 Jag .. har 4 småsyskon & alla är mina riktiga syskon :)
 Jag .. får gratis fokus av mina underbara killkompisar :D
 Jag .. har fått kläder för samanlagt 1400kr utav 2 killkompisar!
 Jag .. klarar ej av att ha förhållande, för jag bråkar bara ;/
 Jag .. äter med kniven i vänster !
 Jag .. är halvt vänterhänt !
 Jag .. har aldrig användt lösnaglar !
 Jag .. började gilla färgen rosa för min kompis gjorde de, längesen!
 Jag .. tycker knappt om godis mer!
 Jag .. dricker ej mjölk !
 Jag .. vågar ej övningsköra !
 Jag .. är bortskämd ..
 Jag .. ÄR BÄST! ;) så bara t att acceptera de biatches ;)
 Jag .. har strulat med en 95a som yngsta ;'o


Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare ;)

haha du är FÖÖÖÖR söt!

2010-06-24 @ 21:57:40
Postat av: 980306 @ bdb :)

så långt & skit fint hår ;o

2010-06-24 @ 22:26:37
Postat av: Leia

fin du är:)

2010-06-26 @ 15:23:14
URL: http://novembervind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0