* Alla är falska..

Alla här i världen är falska. Det finns INGEN som ej är det. För det finns alltid någon person som man snackar skit om, eller någon person som man behandlar dåligt. Tvittar hur snäll du än är, så är du ändå lika falsk som alla andra här.. visst det finns folk som är mer falska än andra. Men alla är ändå falska oavsett. Jag vet själv om att jag är en sjukt bra kompis. Men jag kan med vara med vissa personer. Men då har jag mina andledningar till det. Men det är aldrig så att jag snackar skit om folk som jag ej känner elr är på dem över huvud taget. Det är bara om andra är på mej som jag kan gå på dem, men eftersom jag mognat så pass mkt nu, så försöker jag ej bry mej om det helt enkelt. För orkar ej lägga en massa tid på skitsnack osv.
Sedan med falska personer.. dem som är mer falska än andra & snackar en massa skit och ljuger, det är väll klart att ni förlorar vänner eller ej har så många.. det kan kanske bero på att du snackat så mkt skit om alla andra kompisar, så har ej dina riktiga vänner pallat med det & lämnat dej som vän. För vem vill ha en kompis som bara snackar skit om alla andra runt omkring ? & det är väll då klart att hon/han snackar skit om just en själv med. Vissa verkar ju leva på att ljuga & snacka skit. Men ni alla som gör det, kmr få all skit för det sen. För ni kmr ej långt i livet med att ljuga & bedra. Så egentligen är vi alla falska, bara att en del är det mer & en del är det mindre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0