* Dagen's diss.


Det är ej kul när man vaknar, första dagen man skall till skolan efter
ett litet lov! Men det är mindre roligt när man mår skit! Fattar inte?
Varför just nu, varför just denna veckan, som man har så mycket att
göra innan sin APU & denna veckan som man skall bli 18! Får se om
jag åker till skolan imorgon & fixar min praktik bara ellér hur det blir.
Vill verkligen bli frisk till helgen, annars kommer allt bli skit! & jag
menar S K I T ! :o Alltid lika kul när man börjar bli sjuk när det är
en veckan eller dag som man har längtat till länge. + jag är ofta sjuk,
men ändå blir man det JUST denna veckan.. kul .. not!

Får knarka panodil & vila mej mkt nu i veckan!
Men svårt att vila, för kan ej somna på nätterna sen. Har nt allt sovit
mycket inatt. Gick & la mej halv 11 somnade efter 20 i 1 ! :/

Fett stor diss på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0