* Hej alla.


har man precis kommit hem från grannen, eftersom man har varit
utelåst, skulle in till grannen & hämta mina andra avenyn avsnitt &
när jag kommer hem igen, inte tro f*n att alla har åkt!! & jag har
inga nycklar med mej. Men men, shit happens!

Idag
har jag bara hunnit att vara i stallet, red ut en runda med
bebizen. Skit svettig när vi kom tbx eftersom hon är så PIGG!
Sedan hem, käka sen dra till grannen & sedan bli utelåst :) !!!

Senare idag skall jag bara vara hemma & ta det lungt. Kolla på
andra avenyn & bara sitta vid datan.

Sry för att jag ej uppdaterade igår kvl/natt som jag lovade, men
blev att man först träffa Jocke & dem från Klippan, för dem kom
till Hyllinge. Sedan hämta vi Erika i hbg. Sen kolla vi film inne
hos Emelie. Så blev där länge. Sen när jag kom hem hade jag
ej tid till att blogga pga jag skulle upp rätt tidigt idag. (11.00)
Men bättrar mej idag ! ♥

PUSS. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0