* Horan i detta samtal?

Hej igen alla!
Var bara tvungen att visa hujr pinsamma människor det finns! :) Såhär är det för er som nt redan vet:

- Jag var med en kille från hbg, dvs Linnéas kille. Jag mådde dåligt pga bråk inom familjen osv. Så jag var hos honom 2 dagar. Skulle egentligen sova där med, men jag sket i det sen för jag är ej en sån person som sover hos en massa killar hur som helst. + att jag hade redan strulat en massa med hennes kille. Så vrf skall jag ens sova hos honom? för att han ville ha närhet för hans tjej bor i Örebro. Jag var med hemma hos han mamma för han skulle hämta tvättmedel & en massa annat tråkigt skit! Sen efter det blev jag sur för hur kul hade man där? satt & lyssna på deras jul osv. Senare på dagen åkte jag hem för att hämta pengar till kvällen osv. Senare när man var hemma & snacka om jag skulle komma till honom igen så blev han lite sur mot mej. & då blev jag sur på honom . För han vägrar berätta för sin tjej att han har varit otrogen mot henne. Jag sa det till henne ist.. det sluta med att hon trodde på honom såklart. & han blev sur & erkänner FORTFARANDE inte att han har varit otrogen + att hans familj ljuger tydligen också för Linnea att jag ej var med honom hemma hos hans föräldrar. FAST jag kan beskriva hela deras nedervåning osv.

& bara för allt detta är jag HORA? :) + jag vill BARA förstöra mellan dem 2? haha. Jeppsson.. sanningen kmr alltdi fram förr elr senare .. så fortsätt bara du ljuga för din patetiska tjej. Som ej vet vad hora är & vrf är du sur på mej när du ändå nt tror på ett skit som jag sägeR? då kan du ju lika bra lägga ner. haha. Man går ej runt & ljuger om vilka killar man strula med, right? iaf nt nör man är 17 år gammal . Det är ju bara patetiskt isf. & ala som känner mej väl, vet att jag är en ärlig person.. & ej tar åt mej en massa skit från en liten 94a som ej vet vad hon snackar om. Som dess utom bor 3 timmar ifrån mej. haha.
Du är ju bara pinsam.. elr egentligen båda 2 .

Så nu ska jag få en massa "problem" när vi själva leker med fel familj. I D I O T E R är vad ni är båda 2, drf som ni passar ihop . HA DE ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0