* Wanna know? ;$


Detta kanske är lite pinsamt, men skall iaf berätta det tänkte jag! Har gjort så ingen kan kommentera, för vill ej veta vad alla ni andra tycker om det! & tror nu ej att jag tycker så om alla.! Men nu är det så att jag tycker att en kille som är 5½ år yngre än mej är sjukt snygg :o ! Han är ej som alla andra, utan mer mogen (finns ju undantag) men han är liksom ej som de andra. Först när jag såg hur söt han var tänkte jag bara: - För fan nu får jag väll ge mej han är ju mkt yngre än mej! & har ens nt blivit 15. Men tänker såklart inga såna snusksaker som killar hade gjort! Men han är sjukt söt så man bara vill käka upp honom! (lät fel..?) Varför skall en så liten kille vara så snygg/söt egentligen? det är ju bara pinsamt för min del, just nu. Visst när han är 20 år så är det ej så mkt skillnad mellan oss som det är nu. Han går i 6an? jag går i 3an! + mitt sista år på gymnasitet medans han börjar på högstadiet då :$ så j*vla pinsamt! Jag har ju själv killkompisar som är 4-6 år äldre än mej, gud vad dem måste tycka att jag är liten då ;( elr det kanske ej känns så eftersom vi är mer "gemnålder"? aja, who knows.
HAN SKA BLI MIN MAN! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0