* Ang fb/facebook

Ta bort elr ha kvar?
Problem .. efter problem & allt skit som nu är där.

Okej, jag har ej haft massa problem med det. Men räcker med ngt litet. Nån kommentar, ngt man skriver elr till & med en bild så kan allt förstöra?

Är detta pga fb? ne.. det är pga det finns folk som ej är mogna för att ha tillgång till att ha en egen fb! Tycker att det är tråkigt att folk ej skall kunna ha det för att det finns massa skit där bara. För vissa ej är mogna för det & typ missbrukar det!

Funderar själv på att ej ha fb mer. För orka se allas problem & bråk osv. Tänk så mkt skit som snackas bara för man sett ngt på fb.!

Folk tror alltid det värsta? vrf? bryr er bara om er sjävla & skit i alla andra !

ibland är jag fan glad över att jag är ego! för det gör att jag typ bara bryr mej om mej själv & nt alla andra. om det då handlar om var folk säger & tycker om mej!

Orkar ej ta upp mer om detta. Men funderar fett mkt på att bara radera min fb & ALLT! För att vissa personer ej kan växa upp & kan ha fb som en "bra plats" !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0