* Cha snyggingarna ;)


Sitter man hemma /& väntar på att Emelie skall komma hem faktist!

Idag har man bara varit i skolan sedan stallet. Red ute på fältet med
Sandra & Bella idag! :) kuligt.
(Ovanligt konstigt att en 96a .. tror jag? är så mogen ;o aja.)
Sedan har jag bara hunnit att komma hem & kl. är redan 6 !! :D

Jag som ville ut idag för jokciboi & nemo kmr t hbg idag ;/ men ne!
jag är f*cking för liiiiiiiiiiten!
 Störigt men sant! :) klarar mej!

Idag blir det hemma med Emelie, tagga för fest imorgon ist! :)
För imorgon blir det fest med Rebecca, Kent & Jonas isf! Måste först hitta
en som passar oss ! ;)

Vi får väll se om det händer ngt ikvl iaf ! :D tar kvällen som den kmr !

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0