* Dagen's diss!


Något jag aldrig har förstått mej på är, varför folk ljuger. En del som ljuger ibland kan man förstå, medans dem personer som nästan ALLTID ljuger. Varför gör dem det? Är dom så osäkra på sej själva elr vad är det egnetligen? Jag ser ingen mening med att ljuga, vrf skall man ljuga.. sanningen kmr alltid fram i slutändan. Så är det ALLTID. Varför ej berätta som det är? jag är en sådan person som kan ljuga ibland, men då berättar jag alltid det en kort tid efter. & man ska ha JÄVLIGT BRA andledningar till att ljuga. & ljuger man så ofta så tycker jag ej att det är andleningar till att ljuga. elr? Aja, som ni vet så får alla som ljuger bara problem i längden. För man kommer ej långt i livet med det. (bara så ni alla vet. ni som ej redan vet det.) Hoppas verkligen att vissa av er får så mkt problem som ni förtjänar. men som sagt. har aldrig fattat vrf man skall ljuga så mkt. Kan ni som gör det kanske förklara det för mej? :)

kommentera gärna. (♥) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0