* Dagen's diss!


Nu skall jag försöka att får detta så kortfattat som möjligt.. annars hade jag kunnat skriva miljoner sidor om bara detta!

Jag är en sådan person som ej typ klarar av vissa personer. Vrf vet jag egentligen ej. Men jag har/har haft en hel del både, killkompisar & tjejkompisar som jag stört/stör mej på! vrf vet jag ej egentligen. Jag blir irriterad för typ inget. Dem behöver ej göra mej ngt utan att jag skall bli sur på dem :s Jag är verkligen ingen person som ej hatar andra personer, när jag ej känner dem! Så är det ej. Utan det är personer som jag är vän med & har varit vän med som jag bara helt plötsligt kan bli sura på. Vrf vet jag ej .. men har börjat med det nu den senaste tiden. Jag tycekr själv bara att det låter roligt. haha. Men kanske lite synd om dem jag blir sur på? Men dem personer reagerar ej på mkt på det faktist. Som tur är. Men det skall ju ej vara så.. måste skärpa mej med det fan :o annars är jag ju taskig. Men det är typ personer som är mesiga, töntiga, säger konstiga saker, tror dem är snygga men är egentligen typ.. skit (fula) ! m.m Ja, ni förstår säkert. (aa'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0