* Dagen's diss!


Att vara sjuk, är nog det tråkigaste som finns!
Lovar.

Man bara sitter hemma & gör absolut inget. Inget nyttigt iaf! & hur
tråkigt är det nu inte när man sitter hemma medans alla andra går
i skolan elr jobbar?

Dem har ju varken tid att smsa eller snacka.

Fy f*n vad det är segt att vara sjuk. Men jag hoppas på att bli bättre
till imorgon. Skall till skolan iaf. Så hoppas verkligen jag mår bra imorgon.
För imorgon blir det också tandläkaren som skall se på min inflamation.

ang. min inflamation (stavning) så har den blivit mkt bättre! men
har fortf. lite sår kvar från den.
Så kmr väll vara fint tills nästa vecka. Om jag ej har otur :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0