* Ha det.

Nu skall jag föna håret & lite sådant. Sedan skall jag nog krypa ner i sängen. Känner att jag behöver sova en massa nu mendans man har sitt höstlov! Sov till kl. 2 idag, men vad f*n behöver sova mer mer mer mer! :) ta igen alla timmar som jag ej fått sova pga jag gått och lagt mej så sent bara för man ej pallar sova, sedan gått upp så tidigt för att man skall upp till skolan.
Men men.. skönt som f*n med lov nu skall jag säga! ♥ Kunde ej bli bättre. Så när lovet är slut så är det DAX!! :D Jag fyller år på fredagen sedan festen på Lördagen. Kan ej bli bättre. Sedan praktik 3 veckor. (mindre bra. Hatar verkligen praktik.)

Bloggar mer imorgon. När jag vaknat osv.
HA DET.

PUSS
R'licious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0