* Svar på tal!

SVAR PÅ TAL!

För det första, om du skall kommentera sådant, gör ej det anonymt! FEGT ;) Sedan vill jag bara fortsätta med  att:
- HUR VET DU DET?
hur vet du att du har lika kul som alla andra när du ej dricker? roligt kanske du har men hur vet du nu att du har lika roligt? & fest går man ej på för att umgår med folk/sina vänner på det sättet! Är man bara där för att ha roligt drar man typ till Bahnhof, ekebo elr ngt annat sådant ställe, eller om man gör ngt annat! Men iaf nt fest! Klart att man festa utan att dricka! Men säg ALDRIG att det är lika roligt För då har du aldrig druckit & vet ej hur det är. Eller så är du annorlunda alla andra, här i världen! & det tror jag knappast på! :) . Fester är ej till för att umgås på det sättet! Hoppas att du fattar nu 'anonyma sak' ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag sa inte att jag aldrig dricker, jag sa att jag ofta sticker till fester där folk dricker utan att dricka själv. Men jag sa inte att jag inte drack. Visst händer det också, men jag kan inte säga att jag har MER roligt när jag dricker än när jag inte dricker, jag bryr mig inte om vilket, för jag har roligt med mina vänner i båda fallen!



Är fan stolt för att jag kan festa och ha roligt utan att dricka, det visar bara att jag kan vara mig själv utan att behöva en massa alkohol i kroppen.

2010-10-26 @ 19:49:40
Postat av: Rebecka

läste fel i det förra isf :)

2010-10-26 @ 19:52:40
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0