* Wanna know?


Jag har nog bäst självförtroende av alla. För mitt självförtroende är så bra att när folk snackar skit & bråka med mej så bryr jag ändå mej nt ett dugg om det! glömmer det dagen efter sen ändå. Så fattar ej vrf folk bråkar med mej & snackar skit om mej när jag ändå nt bryr mej? Ni kan kalla mej vad ni än vill, jag bryr mej ej. För jag: 
Jag gör som jag själv vill.
Jag bestämmer över vad jag vill!
Jag lever hur jag själv vill.

Jag beter mej hur jag än vill.
Så aldrig förståt vrf folk bråka, elr snackar skit om mej :) ni kmr aldrig lyckas att trycka ner mej ändå? Känns det lönt då? jag tycker iaf nt det ;p Bryr mej ej vad ni tycker om mej, för jag älskar ändå mej själv alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0