* Dagen's diss!


Ang. detta om/med Sverigedemokraterna. Sjävl tycker jag att det är dåligt utav vissa typ kanaler osv. att ej sända deras reklamer.. men visst, den var lite så rasistisk, tycker jag !
Men ändå tycker jag att dom har rätt till att visa den. Eftersom dem med är ett parti. Sedan att de tycker annorlunda är bra för alla tycker ej dåligt om dem. För då hade det ej funnit så mkt folk som har röstat på dem.

Jag är ej rasist elr ngt sådan om ni tror det ! Men jag har absolut inget emot sverigedemokraterna. Iaf ej vad jag har hört.
Vad jag vet som de flesta säger är att dem är rasister osv. Men så är det ju absolut ej !! Dom är ej rasister för dem ej vill ta in fler invandrare. Isf.. tänk Norge & Finland? tar dom in ngra? NEJ !! är dom rasister för det elr?. Alla kan ju ej komma hit eftersom Sverige är så pass litet land & vi kan ej ha för mkt folk. Ju mer folk vi blir ju mer jobb, mat, jord, hus, jobb & allt annat måste vi ha !
& hur skulle de se ut om vi kom till deras land.. ?
Om vi nu tex. mördar någon där.. vad jag vet så hade dem dödat oss ! är ej det rasist mot oss då?
Aja .. ska ej ta upp mer om detta. Jag kan ej rösta.. men hade ändå ej röstat på Sverigedemokraterna. Men tycker ej det är så fel med Sverigedemokraterna . mest det jag ville ta upp.

Tro absolut ej att jag är rasist, för har utländska släktingar här i sverige & utländska killkompis/tjejkompisar osv. Men jag har min åsikt & tycker bara att det är fel av många att gå på Sverigedemokraterna & säga att dem är rasister. För så är det absolut INTE !! Finns sjukt bra & underbara utländska som helst. Jag är ej den personen som drar alla över en kant.. kan hända med killar. men det är en annan sak !



Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med :)

2010-09-20 @ 17:21:07
Postat av: Peter

ja =)

2010-09-20 @ 19:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0