* Gud vad bäst jag är!


Hur duktig & bäst kan man bli egentligen? min buss går kvart över
& det betyder att jag måste gå hemifrån hel för att hinna med min
buss & det betyder att jag är sjukt bra på att uppdatera, eftersom
jag börja blogga typ halv & kl. är redan 20 i & då har jag lagt in
en massa inlägg redan.. sedan var jag lite lat innan som skrev på
photoshop ist för här.. men det går lika bra ! Right ?

Sen var det lite kul att komma tbx till skolan idag .. alla är så ovanligt
snälla & mkt mognare nu elr vad man ska säga.. känns så iaf !! så
nu kom den sjukt "jobbiga" & pratiga Rebecka tbx :D vet att ni har
saknat lilla mej & mitt skit snack ! ;) mwhihi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0