* Hiss & diss


 20 på måndag = pengar ! ♥

 Torsdag.. för då är det insparksfest ! fett nice.

 Fredag = ledigt pga. insparken ;)

 Mej sj. ♥ .

 Bloggen för tilllfället.

 Nykär, känns sjukt jävla underbart .

 Robin. Du betyder sjukt mkt för mej ♥ . !

 Kärlek.. den kan vara jobbig ibland ..

 Valet, orkar ej höra mer utav det nu! skönt det är över imorgon, elr?

 Fester? var fan är alla? hittar inga idag . ;(

 Min Lördag, kmr säkert bli att jag bara sitter hemma!! vill ej !!!! ;(

 Efter insparksfesten drar alla ut, men ej jag eftersom jag är fucking 17år 
    fortf. !!!

 Depresions låtar.. uch.

 När allt folk är så osociala & tråkiga .. :/

 Praktik snart.. död mej !

 Vädret .. hatar verkligen vädret .. ge mej sommar igen !

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg =)

2010-09-18 @ 13:12:54
URL: http://thernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0