* Hissar & dissar


 Mitt hår, sjukt fint ;)

 Johanna, känns som du är en helt annan person ♥

 När fett snygga killar tycker att jag är snygg ;) hahaha!

 Gammal musik, tråkigt att alltid lyssna på det nya .. elr?

 Min blogg !

 Photoshop .. me love det pogramet !! ♥

 Insparksfesten snart.. *länktar* ! sjukt kul är där .

 Festa !!

 Spotify . ♥

 Min naglar.. alla är långt nu !! :D

 Skolan, orkar ej det egentligen! Men kul har vi :)

 Lärare !! känns som alla hatar en :s

 Stalkers som förföljer en i skolan & på knutan!! fett läskigt ;(

 Folk som ej fattar & tål när man skojar med dem .. fett jobbigt

 Har cp svårt i historian just nu.. jag som vill ha bra betyg i de ;(

 Snart är det 3veckors praktik för mej .. vill verkligen nt ;(

 Läger med skolan nästa veckan .. vill ej dit ihlr :s hahaha !

 Folk som redigerar sina bilder för mkt . vrf lixom?

 Festerna, var är dom ? finns ej lika många som i sommaras, vrf?

 Förhållande, kmr aldrig gå för mej mer .. haha .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0