* Hissar&Dissar


 Min uppdatering efter skolan, vet den har blivit sämre .

 Börjar redan tänka på studenten & sånt i skolan, to bad & tidigt!

 Hatar verkligen när folk ej svarar när det är ngt viktigt!

 Tjejkompisar som skiter i en pga pinsamma andledningar!

 Lärare, klarar ej av  dem !!

 Lärare som ALLTID skäller på mej medans de ej ser alla andra!

 Känns som jag tycker att alla killar är söta, to bad ..

 Skånska, egentligen är det sjukt fult :$ men är stolt skånsk ;)

 Övrigt i skolan, fett mkt att göra .. segt är det :/

 Festen i hbg imorgon !! är fett taggad !! :D

 Skolan, har såååå kul tsm med Johanna ! ;)

 Imorgon är det Fredag sen helg ! ♥

 Nya pogramet på 5an ! love it' ♥ typ kungar av ngt.. ;

 Politikdebatten i skolan idag, fett rolig hahaha !

 Jag är helt taggad :s !

 Folk som ej går på utsidan utan på insidan med !

 Gammal musik (aa' .

 Projektarbetet i skolan (yy' (??)

 Mitt hååååår ♥.

 Vänner som alltid finns där för en. ♥

 Photoshop..alltid bra att ha!

 Spotify, som jag sagt innan.. finns inget BÄTTRE!


Kommentarer
Postat av: Johanna

:P <3

2010-09-10 @ 15:28:47
Postat av: josefine

vad har du gjort med ditt hår egetligen? Det är ju tusen olika färger?

2010-09-10 @ 18:03:30
URL: http://josefinegreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0