* Wanna know something?


Jag kollar nästan aldrigtv ! Jag följer inga tv pogram elr serier elr ngt alls. Ända gången jag tittar på tv är när jag är sjuk elr med kompisar när dom vill kolla på tv. Sedan innan med min pojkvän & så . Men annars kollar jag ej på tv. Tycker ej det är så kul . Visst där är pogram som jag alltid tänker,
"åå de pogramet ska jag se på"
men ändå blir det aldrig så ! Vissa av er tycker säkert att jag är fett konstig som ej kollar mkt på tv.. för det flesta kollar annars så mkt på tv. Men jag håller mej till min data ist ! :) händer mkt roligare saker där . tv är ej min "grej" ! Thats it'


Kommentarer
Postat av: Sofia

oj. Jag hade nästan dött utan min tv :o hihi

2010-09-07 @ 21:11:09
URL: http://sofiaaaaa.webblogg.se/
Postat av: Frida

hehe jag är inte så beroende utav tv iheller faktist :) fin blogg!

2010-09-07 @ 21:12:15
URL: http://titaniarts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0