* Wanna know .. ?


När jag var liten bäbis (kunde såklart krypa)
Så var jag nära på att drunkna. För jag kröp
till min mamma & pappa's kompisar's pool
& kände för att bada, så jag hoppade i där
fastän att jag kunde ej simma elr ngt.. som
tur var så såg dem det, vet ej vem som såg
mej men någon iaf!
Tänk.. jag hade kunnat vara död idag .. om
ingen hade sett mej i tid ..

Det är drf som jag alltid håller för näsan när
jag dyker
osv. fett pinsamt är det egentligen,
elr jag tycker det iaf . ! Men måste fixa det
nu så att jag slutar med det.. men var alltid
så sjukt rädd för vatten när jag var liten pga
detta. Fast det kan jag ju förstå. Men minns
inget, så egentligen lite konstigt att jag är
rädd
ändå ;$

Kanske ej det roligaste att veta, men ngt iaf!


Kommentarer
Postat av: jojo

hej. cool blogg du har:P jag måste säga jag drunknade också när jag var liten''piinsammat ja'' men det var nån som såg mig också men tänk vi kunde vart döda nu:S

2010-09-10 @ 18:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0