* P A N I K !


Jag börjar att få lite panik nu! Jag har fortfarande inte hitta någon studentklänning.. kommer jag ens att hitta någon? känns verkligen som att jag ej kommer det. Kommer säkert sluta med att jag får köpa en klänning som säkert många nadra kommer att ha. Varför är det så svårt att hitta en klänning till studenten? Tror det har med att jag ej vill ha en vit. Men skall ha det, för jag tycker själv att det är det som man skall ha på  studenten. Nästan alla har det & har haft det. Så det är väl bara till att leta på eller något! Nu hoppas jag bara att det ej regnar på studdenten. Tänker ej visa hela mej inför hela Helsingborg befolkning, haha! Men men, om 2 månader och 4 dagar är det dax för studenten i alla fall (y). Jag är så himmla nervös ! :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejhej , har du photoshop ?

Vet du en hemsida där du man kan få tag på det gratis ? Tacksam för svar !



2011-04-06 @ 19:37:27
URL: http://johannaapannaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska du gå på balen? (:

Skriv det som ett inlägg på bloggen så jag vet att du svarar:D you rock

2011-04-07 @ 22:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0