* Panik & ångest!

Ibland känns allt hopplöst. Ibland känns allt lätt & bra. Men jag har så himmla mycket tankar om vad som kommer att hända EFTER studenten. Vad kommer jag att göra? kommer jag att hitta jobb? hur skall jag få pengar själv osv osv osv! Känns som det finns tusen frågor & inga svar. Känns ibland som man kommer att bli deprimerad pga men ej vet vad som kommer att hända sen. Ibland vill jag bara gå i skolan tills jag dör, men ibland pallar man inte det iheller! Det ända som är problemet för mej egentligen är att jag vill ha pengar! pengar pengar pengar pengar pengar! Jag skiter nästan i vad jag gör, bara jag får pengar! Känns som det börjar att bli ett beroende för mej! För jag klarar mej inte utan pengar! Pinsamt nog.. men jag MÅSTE ha pengar, eller få det av någon. Annars mår jag ej bra :( För mej är pengar typ allt! Hur kan man vara så beroende av pengar? Det kvittar hur mycket jag har eller får så duger det inte.. jag vill bara ha mer & mer hela tiden! Det slutar aldrig, varför?. Är trött på mej själv, för att jag bara vill ha pengar hela tiden. Känns som hela mitt liv är perfekt när jag har pengar bara! ..

.. är detta ett problem? :s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0