* Hej alla bloggläsare!

Ville mest säga att jag ej har kunnat blogga igår eller idag pga jag har haft så mycket annat att göra.. kommer ej hinna blogga idag iheller, eftersom jag är hemma i Hyllinge & skall vara med Emelie hela dagen idag. Har ingen data iheller hos mina föräldrar :) .. den är ju hemma i Förslöv. Imorgon kväll kommer jag ha tid, är hemma då. Hoppas verkligen att det ej gör så mycket! Vill blogga men lite svårt när jag ej har en data + att jag kan ej blogga från min iphone utan att betala blogg.se.

Men men.. så står det till för tillfället!
Ni får ha det bra & läsa lite äldre inlägg på bloggen, istället för att få nya.. tills imorgon.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: julia (:

sv; Tack det samma :)

2011-08-19 @ 21:32:47
URL: http://jjuuuliiah.blogg.se/
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

hoppas du uppdaterar snart igen! gillar bilden! :D

2011-08-20 @ 00:25:59
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0