* Hello sweeties.


Har jag precis kommit hem från Båstad, & har hunnit att städa
lite till mina kaniner & även gett dem mat :)

Idag har jag varit i "skolan".. som började idag & det kommer bli
sjukt häftigt att börja läsa till Webbkommunikatör :) Trevlig klass
& bra lärare! Kan ej bli bättre. Så det är det som har hänt än så
länge idag.

Senare idag blir det in till Ängelholm & skriva in sej på körskolan,
även köpa böcker & betala alla teorilektioner :) efter det skall vi
till stallet. Min pojkvän skulle med göra något i Ängelholm men
minns ej vad .. sen är jag nog lagom trött ikväll, så man kan sova
för en ny dag imorgon i Båstad :)

PUSS
R
'licious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0