* Megan Fox: blev för smal

Megan Fox: "Inget bröd, inget kaffe, inget socker"

Megan skapade rubriker med sin magra kropp. Nu har hon återfått lite av sina kurvor och avslöjar varför hon blev så smal.

Det var en diet baserad på råa grönsaker och frukter som fick Megan Fox att rasa i vikt.

Detta avslöjar hon nu
, fyra månader efter att hon avslutat den strika vegankosten, för att hon själva ansåg att hon blivit alltför smal.



 Det började gå rykten om att stjärnan drabbats av en ätstörning, någon hon själv förnekade.
 Nu avslöjar skådespelerskan den sanna anledningen till hennes viktras.
 Fox blev nämligen ohälsosamt smal när hon bestämde sig för att gå över till vegankost.
 "I ett och ett halvt år, tills för fyra månader sedan, följde jag en strikt vegankost baserad på råa frukter och grönsaker, inget bröd, socker eller kaffe", säger hon till den italienska tidningen Amica.
 "Men jag gick ner för mycket i vikt. Så nu äter jag lite av allt", säger hon.
 "Jag tränar cirkelträning tre gånger i veckan med min tränare Harley Pasternak", berättar hon.
 Megan är inte ensam om att ha varit korttidsvegan. Även Angelia Jolie har följt en liknande diet, när hon ville hålla sig smal för sin roll i actionfilmen "Salt".
 Men kosten fick Megan att känna sig undernärd. "Jag blev för smal", konstaterar hon.
 I intervjun blir Megan, som är 163 centimeter lång, också frågad om hennes längd någonsin varit ett problem när hon gjort modelljobb. "Kanske om jag gått modevisningar", svarar Megan, "men absolut inte i mitt arbete."

(Text + bild: © improveme.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0