* NY soffa, NYTT djur !

Idag ar det hänt en hel del i lägenheten om man säger så! :)
Det har blivit en ny stor soffa i storarummet & jag har varit i Vinslöv & köpt en kaninunge :) dock det dåliga var att Gucci ej var direkt snäll mot den nya.. så nu får jag dela av buren så att den lille ej blir skadad på något sätt :( Trodde verkligen att dem skulle kunna gå ihopa, men just nu verkar det ej så.. vet ej om det blir bättre sen, men vi får väl se.

Ser ut såhär i storarummet sålänge! Nästa projekt blir att köpa soffbord, nya gardiner, ny matta m.m :) Men vi är båda två sjukt nöjda med soffan! (Y)
STEG 1 I STORARUMMET: KLART!


Vår nya familjemedlem! :) Har ej fått något namn änu.. men får försöka hitta lite fina namn på internet :)


iphone 4 bilder.. bättre bilder kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

japp :) ska vi göra det nu? :) du kan kolla min blogg om 5 min så ser du inlägget om dig :D

2011-08-06 @ 19:07:23
URL: http://soevelinah.blogg.se/
Postat av: Catja

sv: tack så mycket :D gud vilken söt liten kanin. Hur mår du idag då?

2011-08-07 @ 21:05:09
URL: http://catjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0