* Hej alla bloggläsare. :)

Sitter jag här framför datorn i mitt nya kontor nyduschad! ;) Det
bästa som finns är när man varit ute & frusit, och sedan kommer
in i en varm dusch (a).

Idag har jag jobba till klockan 3, efter jobb blev det direkt att
möta min körlärare på stationen för att ta en körlektion :) Gick
väl sådär idag ;) Kändes som jag ej tänkte på något alls när
jag körde.. var i min egna lilla värld :$ Men men, efter körlektionen
åkte jag hem och käkade god middag med pojkvännen :)

Senare idag blir det filmkväll med pojkvännen :) Borde plugga
lite med.. men nej, har en vecka utan jobb nästa vecka, så då
kan man ju spara pluggandet till då ;) eller? .. haha. aja!

PUSS
R'licious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0