* Hissar & dissar .


Vädret! .. ingen sol eller något, jag vill ju ha SOL & VÅR. så tråkigt väder nu.
2 dagar kvar på praktiken.! Tbx till min 'underbara' klass som bara bråkar :(
Vänner som man trodde skulle finnas, som ej bryr sej mer.
Min förkylning.. dem försvinner ju ALDRIG!!! ;(
Kylan, det är så kallt nu för tiden, känns som man fryser mer nu än innan! IT SUCKS!
Projektarbetet .. har fortf inte börjat med det & har SKIT BROTTOM!!!

 Drygt 4 månader kvar tills studenten!
 Träningarna!
 Mitt underbara förhållande!
 Min nya cam.
 1 månad & 4 dagar kvar tills vi drar till LONDON ♥ .
 Fredag ~  bahnhof !
 Vänner som alltid ställer upp! & familjen.
 Lockigt hår.. det är RIKTIGT SNYGGT nu! (till långt hår)


Kommentarer
Postat av: Cornelia.

har du kille? :o :p<3

2011-02-02 @ 15:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0