* Hörs!

Byebye prinsar & prinsessor , oskulder&fuckers .. nu skall jag börja plugga sedan blir det att se några avsnitt på Andra avenyn. Senare när dem små har lagt sej skall jag tillbringa lite tid med min mamma & skappa (tror att det stavas så?) lite (a). Senare ikväll lär jag väl snacka med Stoffe sedan sova. Så har en hel del framför mej nu. Så är lika bra att jag börjar med det nu. Har ej så mycket mer att blogga om iheller! Så tycker det får räcka. :)

Men självklart så bloggar jag imorgon. Vet ej om jag ska sluta på innebandyn eller hur det blir.. får se! Men bloggar mer imorgon i alla fall. Ni får ha det bäst ♥

PUSSSSSS
R'LICIOUS


Kommentarer
Postat av: christoffer

sluta inte på innebandy :O<3

2011-02-08 @ 18:53:08
Postat av: Rebecka'

VRF? :o

2011-02-08 @ 18:53:51
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0