* Hos tandläkaren.


Måste verkligen berätta detta. Jag var hos tandläkaren idag för att ta bort limmet som suttit kvar sen mitt tandsmycke hade trillat av för ca. 1 år sedan :$ haha! .. Idag tog jag bort det och sedan skulle jag sätta på min måne igen :) ! .. min tandläkare är sjukt häftig & rolig, men det roligaste var att han tyckte att tandsmycket var så litet & han var jätte rädd för att han skulle tappa det. hahaha, han var så orolig över det så sedan när han la den & jag skulle visa hur jag ville den skulle sitta så höll jag på att dö av flabb.. som tur var kunde jag ju hålla mej precis när han gjorde det, men det var bara ren tur att jag kunde det.. för det var PRECIS att jag klara det. Skratta så himmla mycket efter jag varit där. Men  nu är det på i alla fall, & får hoppas på att det sitter kvar i några år till ;) .. annars fick jag komma tillbacka & sätta på de igen (gratis). (känns som den ej kommer sitta kvar lika länge bara för att det är en kille som sattit på den :$ mwhihi. hahahaha) men min tandläkare är dödscool! ;) haha


har en sådan fast i gul :) sedan en diamant i silver såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0