* I found you ♥

Som rubriken; jag har hittat dej!! ♥
Jag tror jag har hittat min R I K T I G A kärlek. Det är han som får mej att må bra. Det är han som gör allt för att finnas där för mej alltid & den som får mej att känna att alla dagar är underbara! Jag har haft en del killar, men INGEN som dej! Du är perfekt precis som du är! Har sagt det till mina föredetta med, men det kan jag säga ej är sant.. man var yngre och mest snack! Men du är verkligen den personen som får mej att må bra. Du är så bra på alla sätt. Bara att du är lite väl mogen ibland, men det behöver jag bara! :) Du är den killen som aldrig bråkar, kan diskutera saker utan att det skall bli bråk, du är den som tycker om att göra samma saker som mej, du är typ allt! Du ska veta att du är en snällaste och bästa killen jag haft/finns! Trodde aldrig att jag skulle hitta någon som dej, & verkligen inte få någon som dej! ♥ För mej är du perfekt & ingen annan. Jag har i en längre tid sett ner på killar, tills jag träffa dej. Jag har alltid tyckt att kärlek är skit till du kom in i bilden ♥ Tänk att verkligen känna varje dag att man har någon som man tycker om mycket & den andra tycker samma sak. Vi kan prata om ALLT, vi kan snacka hur mycket som helst utan att vi tröttnar på varandra på något sätt! ♥ Om man nu tror på: "vi är som gjorda för vandra" så är det nog så.. men tror fortfarande inte riktigt på det.! :$ Men du skall veta Christoffer Westerlund att du betyder så himmla mycket för. För alla gånger som jag behövt någon att prata med, behövt någon att hålla om, behövt hjälp med något osv! Du finns där ALLTID! & jag är så j*vla tacksam för det ♥ Jag hoppas på en bra framtid med dej! & det tror jag att jag kan få, sålänge vi har det såhär bra! & varför skulle vi ej ha det så för? .. ska jag vara ärlig så tror jag att det håller länge ♥ & jag hoppas verkligen det med! För varje gång jag träffar dej får jag mer och mer käsnlor för dej! Tänk att en kille kan vara så snäll & göra nästan allt för en! .. det är sjukt ovanligt! .. fast du bara är snart 22år. Önska att jag var lika bra som dej! du säger jag är det, men jag tycker inte det iaf :) ♥ Du betyder mest för mej Stoffe ♥ Ser min framtid med dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0