* R'licious HISS!


ÄNTLIGEN, nu skall jag kunna sova & slippa att behövagå till doktorn bara för att få recpt! :D Pappa har köpa hostmedicin till mej ♥ ÄNTLIGEN, fatta hur glad jag är.. som ni ej vet så har jag haft svår hosta. jag har hostat på nätterna så mycket att jag ej kunnat sova! Jag får hostattacker ofta & ci har ej haft hostmedicin hemma.. jag är ej den personen som tycker om att ta prover och gå till doktorn för jag tycker det är läskigt. Så nu har min pappa räddat min dag & mina nätter! Hoppas verkligen att det hjälper nu bara. För ibland hostar jag så mycket att jag håller på att spy :( inte precis det roligaste. Men men.. nu var det problemet löst! :D Hoppas det funkar nu bara (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0