* Tja snyggingar ;)


Sitter man i en tom lägenhet i Förslöv & har inget att göra :o Katten
sover & alla andra sover, känns som det bara är jag som är vaken
pga en viss person skulle tävla i morse, så blir man ju väckt innan
han ska dra. haha! aja, :)

Sry att jag ej blogga igår, men hade en hel del att göra. Hann ej
sitta vid datan över huvud taget.! Först var man på sin praktik,
som var sista dagen :( sedan körde mormor mej hem & lite efter
det stack jag till stallet.
På kvällen kom Stoffe & hämta mej, efter det stack vi till Maxi &
handla. Senare blev det hem till han & käka bakpotatis & kolla
film (Y).

Idag skall man bara vara här, om det ej händer något kul i ä-holm
eller i närheten :D Får se lite vad som händer. Stofffe kommer ju
ej hem förens seeeeent! .. ne men typ 7.
Sen kl 20.00 är det ju Melodifestivalen :p man borde kanske titta
på det? gjorde aldrig det förra året :o brukar ju aldrig vara så
bra låtar & dem som man vill skall gå vidare & vinna, gör ju aldrig
det.. känns det som. haha! Sen vet jag att Erik ska vara med igen,
så får väl se hur bra han är denna gången. haha.
Det är väl typ det som händer idag. Sen skall jag ju fixa en liten
överraskning till min lilla tönt söte Stoffe . ♥'

PUSS'
R
'licious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0