* Hej sötnosar!


Har man vaknat av att höra sina småsyskon & mamma hålla på
med en massa innan dom skulle iväg :o .. aja, var väl bara bra
att jag blev väckt eftersom jag nt har hela dagen på mej att
sova :) .. för snart ska jag käka & sedan hoppa in i duschen.!

Idag blir det fest hemma hos Stoffe i Förslöv (Y)! Kmr bli rriktigt
nice :D Ska dit med Julia sen får jag se om Richard skulle med
eller om någon annan hänger med.
Kmr bli sjukt kul i alla fall!

Vet ej hur mkt jag hinner blogga idag.. men skall såklart blogga
så mkt som jag hinner! eftersom jag ej vet när Julia kommer
med bussen änu så är det svårt att veta hur mkt tid jag har på
mej.

PUSS
R
'licious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0