' R'licious dissar!


Tror jag kommer få panik när vi början skolan igen.. eftersom jag ej alls gjort något på mitt projekarbete & det skall lämnas in snart.. P E R F E K T !! Måste fan fota nu någon dag på lovet & snabbt sätta ihop något till min bok sedan skriva det som skall skrivas förhand & sedan beställa min fotobok!, fort som f*n !! Fattar nt vrf jag nt har pallat bry mej & ej har lagt ner någon tid på det.. fast jag vet om att jag behövt :/ Känns så jävla tråkigt att göra det bara.. för jag vill att det skall bli bra.. men känns som det ändå nt kmr bli det.. fan asså, kmr få panik! Ska jag vara ärlig kommer jag ej klara av detta, kmr skolka från skolan bara för att kunna sitta & jobba med det :( FAN VAD JAG HATAR PROJEKTARBETE !!!!!

.. aja, nu skall jag börja på min nya header :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0