* R'licious dissar!


Jag fattar ej vad som har hänt! Men varje kväll & natt mår jag skit illa & jätte dåligt, men det kommer alltid på kvällarna. På dagarna & morgonen mår jag hur bra som helst/som vanligt.. det är sjukt störigt. Eftersom jag ej kan sova för jag mår så dåligt så blir det att man sitter uppe istället & då är det knappt att man orkar att gå upp klockan 7 dagen efter ;( & detta har pågått i typ 2-3 veckor nu.. Men vad skall man göra? Finns ej så mycket som man kan göra åt det. Värst var ju inatt när jag skulle sova hos mormor! Trodde verkligen att det var slut nu & att jag skulle spy som fan.. men blev inte det! Men fan asså, har mått så dåligt.. varför? Jag orkar inte må så jävla illa hela tiden .. vad är det för fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0