* R'licious dissar!


Är det nt hemskt, när man skall hem eller iväg någonstans & så upptäcker man att det har hänt något alvarligt, någon olycka typ?
Idag när jag skulle åka hem från hbg, var det 2 bilar som hade krockat vid trfikljusen utanför Polishuset :( Det är så sjukt hemslt. Där var 2 brankårar, 2 ambulanser & sjukt mkt folk som hjälpte till där.. inte bara det; bilarna var "lagom" sönder & trafikljuset var nästan helt nerkört .. ibland bara HATAR jag detta vädret.. men ändå så hatar jag när sådant händer andra människor.. så himmla synd & onödigt. Okej, jag vet ej vad som hade hänt, men det såg verkligen INTE bra ut.. hoppas alla klara sej. Kommer väl i HD imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0