* Flyttning på G !

Äntligen börjar det hända lite nya & spännande saker i livet & även i mitt och min pojkväns förhållande! :) har snackat en del om att vi skall flytta ihop, & sagt datumar innan men har aldrig blivit det eftersom vi ej haft tiden och orken till det :o Men nu är det verkligen på riktigt! Veckan efter min pojkvän kommit hem från Öland skall jag flytta dit. Han har semester så då kan vi fixa en massa som måste fixas :D Är så glad !! Så denna veckan får man först och främst rensa sin garderob! :o har ju sjukt mycket kläder.. ( & fler skall det bli ;) ) Rebecca kommer även hit för att hon skall få lite kläder & saker som jag vill bli av mer, som jag ej har någon användning av mer :p

Så om 2 veckor flyttar jag till Förslöv! :D awesome.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0