* Hej alla! :)


Sitter jag här framför datan i köket & sitter & stör mej på att mitt
internet här i Förslöv inte är lika snabbt som pappa har där hemma! :o
+ att jag får internet via min iphone 4 här med.. lite segt när den funkar
som den själv vill (internet) men men..

Idag har det hänt mycket på kort tid.. har varit med Simon på hans
avslutning på simningen i Bjuv med familjen & pojkvännen.. efter det
drog vi med mamma & dem hem och käkade god frukost. När vi käkat
så ville Simon med hit tydligen så vi fick dra in om City Gross & handla
lite mat & chips till ikväll. Det är väl typ det som hänt idag.

Senare idag så kommer min mormor hit för att få se kattungen &
fika lite! :) Sen ikväll blir det mys, film & chips/godis (Y).

PUSS
R
'licious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0