* Tja alla.


Väntar man bara på att tiden skall gå, eftersom jag & min pojkvän
snart skall iväg på lite fest med hans jobb! :) Grilla & dricka på
stranden.. blir säkert nice.

Idag
började dagen med att jag tog mej in till Hbg för att möta
upp mamma & mina småsyskon. Hängde med dem för att min
näst yngsta lillebror har gått trafikskola inne i Hbg.. & nu skulle
han sluta på det idag, så dem hade en liten avslutning. Efter vi
varit där i någon timme så blev det vidare till Väla för att käka
lite middag där alla 5 :)
Senare skulle mamma ut & fota dem små. Sen blev det hem.
Vid halv 4 tiden kom älsklingen hem till oss eftersom vi sen skulle
iväg till Väla & köpa en ny TV (Y) .

Senare idag .. som jag berätta innan, så skall jag & min pojkvän
på fest med hans jobb. Efter det blir det väl bara att vara hemma
& testa den nya TV:n :D .. får bli en massa mys med innan han
åker till Öland. (Sen kommer jag ej få träffa han på typ 1 vecka)

PUSS
R
'licious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0