* Hej alla! ;)


Har man precis vaknat.. & tur var väl det för att när jag vakna så
undra jag hur jävla dum jag var som trodde att det tog 40min att
åka från Förslöv till Åstorp!! GAAAH, blir så galen på mej själv
ibland.. kan verkligen inte digitalklockan ibland! Så trött på att
kolla fel med dem j*vla bussarna osv! ;/ men men ..

Idag
skulle jag egentligen till arbetsförmedlingen, men eftersom
jag kolla fel på bussarna så hinner jag ej dit :/ .. så fick ringa
& säga till dem. Antagligen får jag dra dit & beställa en ny tid idag
eller ringa dem imorgon, får se!

Senare idag
skall jag till stallet.. lite tråkigt väder att rida i, men
just nu skiter jag i det för det är väl såhär vår sommar brukar att
se ut i Sverige! :) haha.. sen har jag ej varit i stallet på ett tag
eftersom 'min 'älskade ponny har varit halt :( Sen på kvällen
kommer Stoffe & hämtar mej i stallet, sedan blir det till Förslöv
& vara med älsklingen bara ♥ Det var väl det som händer idag..
skall hem om Hyllinge med .

PUSS
R
'licious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0