* Hej alla! ;*


Händer ej så mycket mer än att jag försöker att planera dagen
lite med Rebecca! :)

Idag
har jag ej gjort så mycket eftersom jag ej har mått så bra.
Hade fett ont i huvudet när jag vaknade imorse ;( Men är bättre
nu. Bara för jag har tagit panodil väl.. men men.

Senare idag
skall jag in till Ä-holm & köpa en väska som jag
ej köpte sist pga vissa andledningar :D hihi.. men idag skall
jag i alla fall få den! (y) hihi. Sen i ä-holm skall jag möta upp
Rebecca, sedan drar vi till Förslöv. När Stoffe slutat jobba så
blir det att bada i poolen osv :) Så det blir säkert bra.

det var väl det som jag vet som händer än så länge.

PUSS
R
'licious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0