* Hej alla! :)


Har man precis kommit hem från komvux i Åstorp! :) & är sjukt
hungrig & längtar tills Stoffe kommer en snabb runda! ♥

Idag har vakna man hemma hos Stoffe. Vid 9 tiden tog jag
bussen till Väla där mamma hämta upp mej för att vi skulle dra
in till Hbg och kolla på klänningar till mej! :) (studenten) efter vi
varit där så blev det för mej att ta bussen till komvux och lämna
in mina betyg till komvux! :)

Senare idag skall jag till Väla och möta Stoffe för att jag skall
få min studentpresent idag istället! :) Efter det skall vi säga hejdå
till varandra innan han drar till SM eftersom jag ej kommer att
träffa honom förens på Söndag, tyvärr! senare ikväll vet jag ej vad
jag skall göra. Men bara vara hemma och ta det lungt antagligen!
Sedan leka lite med min nya mobil! alltid kul med nya saker (a) Så
det är väl de som händer idag.

PUSS
R
'licious.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0