* Hiss & diss!


Vädret!
The Voice!
Sommarkortet!
Pitbull.. finns ingen som gjort så många bra låtar som han!
London!
Primark! (ligger i London)
Helgen som varit!
Folk som vågar att vara sej själv & vågar att ta för sej.
Min underbara pojkvän som jag snart har 5 månader med! ♥ (2011-01-29)
Min kanin, för han kan hoppa upp & ner i soffan som en hund :D hihi. SÖTT!
Ändade flytten länge fram i sommar! :) Så blir nog efter min pojkvän varit på Öland ♥

Att vara sjuk.. finns inget tråkigare :/
Visdomständerna! .. vill ej ha dem ;s
Min iphone 4 FORTFARANDE på lagning !
Folk som ej fattar när gänsen går när dem dricker/festar!
Folk som ej kan skilja på mitt & ditt!
Detta sommarlovet, förra var PERFEKT (nästan) & detta suger fett mycket :/
Huvudverk!
Folk som aldrig växer upp!
Ratina sjuk .. ej varit i stallet på as länge känns det som ;( BLI FRISK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0