* Känslorna inför studenten!


Kan ni tänka er? ..
Tänk vad man längtar efter att skolan skall sluta för att man tycker att det är så jobbigt & alla på skolan är idioter osv osv.. den dagen kommer då du aldrig mer kommer att gå i skolan mer. Du är helt enkelt vuxen & arbetslös (antagligen) efter denna dagen! Visst kanske dagen är en väldigt speciell dag.. men efter denna dagen har varit, vad händer då? vad skall du göra? hur kommer ditt liv se ut längre fram om du ej skall läsa vidare om du nu kommer in på den högskolan som du vill etc. Imorgon tar jag själv studenten & det är min sista dag i en skola! Jag är vuxen nu & dessutom så är jag arbetslös, tyvärr! Vad skall jag göra i sommar? vad kommer att hända medm mitt liv? Det finns så sjukt många olika frågor som man gärna hade viljat ha svar på som man inte kan få svar på förens dem dagarna kommer. Självklart så skall det bli jätte roligt med studenten men dagen efter hur kommer egentligen den att kännas? Det finns så många olika frågor men inga direkta svar på det! Så njut den tiden då du har din student & även går i skolan.. hur jobbigt och tråkigt det än kan vara i skolan. Jag hade heldre velat gå i skolan än jobba. Men vill bara jobba för att få pengar.. så ja, det är ett svårt val efter studenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0